مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-16سياسي

فارس من| ضوابط محیط زیستی در اجرای پروژه آرامستان فردیس رعایت شده است


سرپرست مدیریت پسماند شهردار فردیس گفت: ضوابط و مقررات بهداشتی و زیست محیطی احداث آرامستان فردیس نسبت به شهر اندیشه رعایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، احداث آرامستان در شهرستان فردیس طی چند سال گذشته به یکی از مطالبات جدی شهروندان تبدیل شد، به طوری که کاندیداهای شورای شهر تحقق این مطالبه را یکی از اصلی ترین شعارها خود قرار می دادند تا آرای مردمی را از آن خود کنند.

در این میان چالش های محیط زیستی نیز از سوی برخی از دغدغه مندان این حوزه مطرح می شد که مقرر شد مسؤولان امر اجرای پروژه را با رعایت کامل نکات در دستورکار خود قرار دهند.

گروهی از مخاطبان مطالبه خود را تحت عنوان فارس من به ثبت رسانده اند و علت ثبت مطالبه خود را اینگونه تشریح کردند؛  احداث آرامستان چسبیده به بافت شهری در فردیس علاوه بر مشکلات بهداشتی و زیست محیطی در شلوغی و ترافیک منطقه نیز تاثیر زیادی دارد ضمن اینکه حداقل فاصله آرامستان با بافت شهری لحاظ نگردیده و خلاف قوانین و مقررات شهری است.

عکس طرح توسعه ایجاد آرامستان  در این خبرنگار فارس البرز موضوع را مدیران شهری شهرداری فردیس جویا شد.

حجت الله بابادی، سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس، در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: جمعیت 700 هزار نفری فردیس طی سال های مدیدی متقاضی احداث آرامستان بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ضوابط محیط زیستی در اجرای پروژه آرامستان فردیس رعایت شده است

فارس من| ضوابط محیط زیستی در اجرای پروژه آرامستان فردیس رعایت شده است